پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 250984
ساماندهي بازار خودرو در هفته هاي آينده /صنايع پتروشيمي و فولاد در گام بعدي تثبيت قيمت ها
تاریخ انتشار : 1400/07/10 08:02:46
نمایش : 1238
وزير صمت در خصوص روند افزايشي قيمت خودرو گفت: برنامه مدوني براي ساماندهي بازار خودرو در کمتر از دو تا سه هفته آينده خواهيم داشت.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از صبح زاگرس سيد رضا فاطمي امين وزير صمت در نشست کوتاه با اصحاب رسانه در شهرستان لنده  در پاسخ به سوال خبرنگار اين پايگاه خبري در خصوص روند رسيدگي به وضعيت بازار گفت:اصلاح نظام توزيع 19 پروژه دارد که در حال اصلاح اين قانون هستيم که بخشي از آن تا پايان سال و مابقي از ابتداي سال آينده به اجرا خواهد درآمد.

وي در ادامه گفت: مشکلات ساختاري در اقتصاد ايران داريم که رفع اين مشکلات يک شبه و يک هفته اي قابل حل نيست ولي يک برنامه جامع را شروع کرديم که در مرحله اول از سيمان شروع کرديم و الان فولاد و پتروشيمي را در دستورکار داريم.

وزير صمت تصريح کرد: به تدريج اين اين 19پروژه بايد اجرايي شوند که بنده خيلي اميدوارم که خيلي از مسائلب که ابن روزها با آن مواجه هستيم در طول سال و عمده آن در سال جديد رفع خواهند شد.

وي در خصوص روند افزايشي قيمت خودرو نيز گفت: برنامه مدوني براي ساماندهي بازار خودرو در کمتر از دو الي سه هفته آينده خواهيم داشت.

انتهاي پيام/

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html